Перейти к содержанию

MechWarrior Online


ImP

Рекомендуемые сообщения

Запилили игру на супер движке, а в итоге играем в "ежик в тумане". И мехлаб еще добавляет соли, модели пару секунд отрисовываются. Это на моей то новой машине. (дело не в машине) :Cherna-facepalm:

Ссылка на комментарий

JustMK, никакой конкретики по введению в игру Кланов пока нет. Но таймлайн не спроста взят именно на момент перед вторжением. Очевидно, клантех мы увидим в игре в виде будущих дополнений.

Ссылка на комментарий

У Пираний пока что только трейлеры удается качественные делать.

Зато обои они делают...:Cherna-facepalm: Уже пользователей на помощь зовут, поняли, что у самих "не выходит каменный цветок".

Где-то слышал, 16 октября добавят даблхетсинки, эндосталь и фф-броню. Прям молодцы... :Cherna-facepalm:

Ссылка на комментарий

http://mwomercs.com/...-weapon-values/

Тут пишут, что у ER PPC нет минимальной дистанции, в то время, как у PPC есть - 90 м. Дискас?

А хотя что тут рассуждать. Просто когда мне сказали про минимальную дистанцию, я подумал, она и на ЕР ППЧ распространяется тоже.

Также собираются добавить "Цикаду" и некоего "героического" Меха.

Ссылка на комментарий

Минималка только у ППЦ, это есть в таблицах, если посмотреть. А если не смотреть, то можно купить в мехлабе и проверить на практике...

Ссылка на комментарий

Closed Beta Update #13

Upcoming Patch - Tuesday Oct. 9th @ 10AM – 1PM PDT

Change Log

________________________________________

Update

To the MechWarrior™ Online® Community:

We are pleased to announce the latest engine drop of CryENGINE 3.41. This was a large undertaking and has helped us address many of the game’s issues and bump up performance and rendering capabilities.

What does this mean to you? The game looks significantly better. All of the maps have had their lighting tuned and you’ll now see a lot more detail in the environment. Minimum spec PC players should notice a fairly good improvement in performance with tuning still on-going and will be coming down the pipe as we optimize the game on our way to Open Beta.

DirectX 11 and 3D Vision support are currently disabled while we resolve the remaining few issues. These will come on-line in an upcoming patch.

We have also taken this opportunity to add some new pathing in River City for you to explore which adds some more gameplay strategies when approaching enemy bases.

GENERAL

User Data:

We will NOT be resetting any user data this patch. (i.e. you keep all your Mechs, XP, CB, MC as is).

CryEngine 3.41

· All levels have had a lighting pass done for 3.41

· Performance improvements (both client side and server side)

· DirectX 11 disabled for now

· 3D Vision disabled for now

FRONT END

· Dummy equipable items for Open Beta : Cockpit Command Console, Beagle Active Probe, Guardian ECM Suite

o Please note that these items do not yet affect gameplay; their functionality will be coming soon in a future patch

· Added minimal support for equipping skins and cockpit items to support the PC Gamer Skin and the Coconut Monkey.

· Fixed Error dialog message visibility.

· Launch mode retained when returning from match

· Ready Button exposed to Chat-Group interface

· Restrict PostMSAA to either on or off (fixes jitter)

· Prevent duplicate bindings on same control. Also prevent invalid rebind data from being saved.

· Added Info button to Advanced Options

NEW TRIAL MECH ROTATION:

· Raven RVN-2X

· Centurion CN9-AL

· Dragon DRG-1N

· Awesome AWS-8T

GAMEPLAY

· Weapon particle effect updates

· Holding “Q” will show the known targeting information of all visible targets.

· Default weapon groups system enabled

· Powered down Mechs no longer relay target information

· LRM15 and LRM20 have a reduced chance of hitting the ground when fired at a near target

· Target will no longer be lost when target Mech shuts down due to overheating

· Can no longer target Mechs when you are shut down

· Autocannon 2,5,10s have had their rate of fire increased.

· All Autocannons have had their ammunition count increased.

· LBX/10 has had its grouping tightened slightly.

· Night Vision effect updated

BUG FIXES

· Allied units on the minimap will no longer sometimes behave like enemy markers

· Thermal should now appear on variant textures

· Enabling Chain-fire on a Mech with no weapons will no longer soft lock the game

· Destroying components after a teammate disconnects no longer rewards XP

· Chain fire will no longer hiccup when trying to fire disabled weapons

· LRMs no longer lose tracking when fired just off of a close locked target

· Cooldown bar will no longer jump around after firing during high ping/lag situations

· AMS will no longer keep firing when the fire button remains held

· Suicide will provide no end of match rewards.

· Internal structure will show proper damage levels on the paper doll at round start

· Reinstating the Founder’s Mechs front page.

· Reset Launch Mode when logging out

· AutoRepair/Rearm doesn't reset when options do

· Fix resolution switch after login

· Terminate Friends-List on logout & Connection Loss

· Fixed inactivity timer

· Fixed Match Summary layout

________________________________________

We thank you for your patience and we look forward to seeing you on the battlefield!

- The MechWarrior® Online™ Team

________________________________________

Ссылка на комментарий

Похоже они прислушались к тому, что всё тёмное и высветлили карты. Только вот теперь оно всё какое-то совсем зернистое и шумное стало. По крайней мере таковы мои ощущения. При том, что в настройках даже medium стоит только на тенях и частицах, а всё остальное выше. Дистанция видимости в тепловизоре как будто упала, по крайней мере граница стала намного резче. Вобщем, изменения в графике мне не очень понравились, хотя некоторые плюсы, вероятно, есть.

Ссылка на комментарий

У меня игра вообще пару раз вылетала просто так. А ещё все плюются на разрабов в чате. Просто, Раптор, у меня и до этого патча не айс-то всё было, так что особых изменений нет.

Ссылка на комментарий

отсутствие тумана безусловно продлило жизнь моему калькулятору и даже немного повысило фпс, но зато теперь ясно видно, что детализация на уровне мвлл, а прожорливость ресурсов на уровне четырех одновременно запущенных третьих батлфилдов.

покатался тут на триальном равене... ну и звук у него, скажу я вам, как будто мучают целое стадо поняшек... :faacepalm:

Ссылка на комментарий

Awesome вполне себе ничего триальный, сначала заливаешь двумя LRM15, потом ларджами допиливаешь, играл правда тольк один бой на ривер сити, но и там он показал не плохую теплоотдачу, хватало на 10 выстрелов подряд с ларджей

Ссылка на комментарий

Awesome вполне себе ничего триальный, сначала заливаешь двумя LRM15, потом ларджами допиливаешь, играл правда тольк один бой на ривер сити, но и там он показал не плохую теплоотдачу, хватало на 10 выстрелов подряд с ларджей

А я как-то с ракет на лардж пульсы перешёл. С 4етырмя стволами атласа фаундерского завалил в клозе, када он меня выцелил и альфами начал садить. Но то было на зимней карте, атлас в шотдаун ушёл пару раз, в общем, повезло. А так с 3-ёх пульсов даже в кислотной долине вполне себе ничо так справляется с нагревом.

Ссылка на комментарий

Пожалуйста, войдите, чтобы комментировать

Вы сможете оставить комментарий после входа в



Войти
  • Расскажите друзьям

    Нравится Эриданская лёгкая кавалерия? Расскажите друзьям!
  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    • Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу
×
×
  • Создать...